• Zmluvy, faktúry, objednávky a obstarávania

    Zverejňovanie zmlúv, faktúr a objednávok podľa zákona č. 382/2011, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám. Zverejňovanie verejných obstarávaní podľa č. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.

    Typ:
    Rok:
    Mesiac:
    Vyhľadávanie:
    Typ Číslo Popis Celková hodnota S/bez DPH Dátum Dodávateľ/Druhá zmluvná strana Podpis Podpis funkcia Dátum zverejnenia
    VO: Súhrnná správa SB-2019/018-CZŠ/001 objednávky a faktúry k SS 1Q 2019 7 222,92 s DPH 31.03.2019 31.03.2019
    VO: Súhrnná správa SB-2019/018-CZŠ/002 objednávky a faktúry k SS 2Q 2019 10 465,63 s DPH 30.06.2019 30.06.2019
    Zmluva SB-2018/014-CZŠ/007 rekonštrukcia strechy - telocvičňa 90 510,67 s DPH 10.04.2019 LAMA - Ladislav Magda, s.r.o. Ing. Katarína Hviščová riaditeľka školy 12.04.2019
    VO: Súhrnná správa SB-2020/010-CZŠ/001 objednávky a faktúry k SS 3Q 2019 6 067,23 s DPH 30.09.2019 30.01.2020
    VO: Súhrnná správa SB-2020/010-CZŠ/002 objednávky a faktúry k SS 4Q 2019 1 154,00 s DPH 31.12.2019 30.01.2020
    • Kontakty

      • CZŠ sv. Jána Krstiteľa
      • 051/4521 639
      • 9.mája 740/7
        083 01 Sabinov
        08301 Sabinov
        Slovakia
      • 31942202
      • 2020722627
      • Ing.Katarína Hviščová
        0908/975 659
        hviscova.k(zavinac)czssabinov(bodka)sk
      • Ing.Mgr.Jozef Kovalík
        0907/183 303
        kovalik.j(zavinac)czssabinov(bodka)sk
      • Zuzana Žilková
        051/4521 639
        zilkova.z(zavinac)czssabinov(bodka)sk
      • Mgr. Martina Semanová
        051/4521 639
        semanova.m(zavinac)czssabinov(bodka)sk

        Konzultačné hodiny:
        Utorok: 14.00 – 16.00
        Po vzájomnej dohode je možný aj iný termín.
      • Martina Halčišáková
        051/4525 103
        0950 381 714
        jedalen(zavinac)czssabinov(bodka)sk
    • Prihlásenie